من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

سلام

بانو لیلیت ایمیلت برام باز نمیشه.

دارم برای بچه دوم فکر میکنم و هی از این و اون نظر میپرسم راجع به فاصله سنی بچه هاشون.هیچ کس از وضع حاضرش راضی نیست.

ازت کمک میخوام.فکر کنم فاصله بچه هات کمه.بهم کمک میکنی؟

.

.

.

در حال حاضر امیرعلی خوابه.

احسان هنوز محل کارشه.

منم کارامو کردم و دارم حلقه میزنمو پست جدید مینویسم.

اینجوری برام زمان زودتر میگذره.

قبل رفتن به تالار روز عروسی داداشم رفتیم اتلیه و کلی عکس شیک و پیک انداختیم.

پس فردا میریم تحویل بگیریم.

خیلی ذوق دیدنشون رو دارم.

بخاطر اینکه تولد امیرعلی وسط هفته افتاده میخوام جمعه قبلش تولد بگیرم.

یعنی جمعه هفته آینده...

کلی کار دارم.دوست دارم تمام خونه رو تزئین کنم.

زودتر برم هدیه م رو بخرم خوشگلش کنم.

اگر چه فعلا امیرعلی متوجه نیست ولی من برای دل خودم کلی ذوق زده ام.

یادش بخیر پارسال این موقع روزای اخر بارداریم بود و من منتظر یه علامت کوچیک که برم بیمارستان و زایمان کنم...

چقدر روزای سختی بود.خیلی عذاب کشیدم.

الحمدلله الان دقیقا برگشتم به روزای قبل بارداریم.

وزنم 74 شده و اروم اروم داره میاد پایین.

دوست دارم یه داداش کوچولو برای امیرعلی بیارم تا با هم بازی کنن و بزرگ شن و مدرسه برن.

کلا هم دوتا بچه میخوام .

پس هرچه زودتر بیارم به نفع خودم و امیرعلیه.

حالا بازم هرچی خدا بخواد.

چند روزه تهران خنک شده.

هوا به شدت بوی پاییز و مدرسه ها رو میده.

من که عاشق این هوام.

دوست دارم برم بیرون بگردم قدم بزنم.

درسمم تموم شده دلم یه کم گرفته.

هر سال این موقع ها دنبال انتخاب واحد و تایم کلاسام بودم.

اخ که مادر شدن با همه شیرینیاش چقدر محدود کننده س

اگر دومین پسرمم بیاد با هم بزرگ میشن.با هم میرن مدرسه و اون موقع س که من تایم ازاد خواهم داشت.

امروز دلم خیلی گرفته س.

احسان به شدت سرش شلوغه وگرنه دلم یه سفر میخواست.

فردا اگر 73 رو ببینم میام اینجا ثبت خاطره میکنم...


نظرات 4 + ارسال نظر
گل بهار 9 شهریور 1395 ساعت 14:48

سلام مهدیه جان

خیلی فکر خوبیه منم دوست دارم فاصله ی سنی بچه هام کمتر از دو سال باشه البته فعلا در حال اقدام برای اولی هستم.

یادمه توی دانشگاه میگفتن 3 سال ولی من با ایشون موافقم:

http://film.koodakonline.com/Play/dr-holakoui-Age-difference


از نظر روانشناسی

سلام.گذاشتم برای دانلود
امیدوارم هر چی خیره همون برات اتفاق بی افته

مریم 7 شهریور 1395 ساعت 05:11 http://40years.blogsky.com

سلام مهدیه جون
خوبی ؟
به لحاظ فیزیکی در زایمان طبیعی شش ماه و در سزارین حدود یکسال طول می کشه که بدن آدم به حالت قبل از بارداری برگرده و ترمیم بشه ،
از لحاظ روحی هم که خدا رو شکر تو آدم قوی هستی و نرمالی سه چهار ماه بعد زایمان حال روحی آدم هم خوبه خوبه . به نظر من ( از نظر یک ماما و یه خانم ٤٣ ساله با تجربه :)) از شش ماهه دیگه اقدام کن برای بار داری ، و البته اگه بار داری شدی بچه رو هم تا آخرین روز دو سال کامل شیر بده . اختلاف سنی کم بچه ها بهترین حالت بارداری هست . تازه چرا فقط دو تا ؟!
به نظر سه تا یا چهارتا پشت سر هم بیار ، کلا اختلاف سالی که از آب و گل در میان یه ساله بعد بشین راحت بزرگشون کن و تربیتشون کن ، دغدغه همبازی براشون نداری و بیشترین انرژی که رو أولی گذاشتی واسه تربیتش ، بقیه شون هم ناخوداگاه اثر می گیرن از أولی . ان شالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشی با جوجه هات :)

سلام.وای مریم جان 4 تا...فدات شم اینجا ایرانه.آینده دوتاش اصلا معلوم نیست چه رسد به 4 تا.
ممنونم.تنها کسی بودی که تاییدم کردی برای اقدام دوم.

دلژین 6 شهریور 1395 ساعت 08:12 http://delzhin313.blogsky.com

دلارام درست میگه... باید ۲ سال کامل فاصله باشه...

منم بدم نمیاد یه سال دیگه استراحت کنم.

delaram 2 شهریور 1395 ساعت 22:50

2sal fasele barat lazeme Ta badanet tavane lazem ro dashte bashe. Doctor migan baed az 2sal eghdam kon
Khoshhalam vaznet bargashte:)

مرسی دلارام جان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد