من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

این روزا تو تکاپوی خرید و رژیمم شدید.

آمار وزنم بالا مشهوده....

هرروز مراقبت غذایی و ورزش دارم.

خرید لباسم رو موکول کردم به اخرین لحظات...

خلاصه میخوام بهترین باشم تا بهم خوش بگذره.

عروسی افتاده روز یکشنبه 24 مرداد شب میلاد امام رضا ع

مراسم های معمول و مرسوم از یک هفته قبل از عروسی شروع میشه و تا فردای عروسی ادامه داره.

قراره برم چند روز جلوتر خونه مامانمینا ولی با امیرعلی خیلی برام سخته.

بچه خودمه ولی مسئولیت نگهداریش برام سنگینه.

میترسم یک لحظه ازش غافل بشم. . . زبونم لال

بی خیال چه فکرایی میاد تو سرم.

حالا تا اون موقع خدا بزرگه.

برای خرید لباس به پیشنهاد احسان داریم تهرانگردی میکنیم.

خیلی جاها سر زدیم که بدنم دقیقا چی میخوام تا موقع خرید معطل نشم.

دیگه هر کس هر ادرسی داد سر زدم.

مفتح و شانزه لیزه و میرداماد و ونک و تجریش و کوچه برلن و امیراکرم ...البته بعضی جاها هنوز مونده این هفته به امید خدا میرم.

فعلا باید سازمو بیارم پایین تر.

هر مدل شیکی که میپسندیدم تا 44 داشت فقط.و سایز من 46:(

نهایتا از زرتشت پارچه میخرم میدم خیاط مامانم دو روزه میدوزه و تزئینات انجام میده و تحویل میده.

خیلی دوست دارم هم ساده باشم هم تک باشم.

بالاخره خواهر بزرگ دامادم دیگه... 

چقدر این سرازیری کاهش وزن قشنگه....

من عاشق 68 هستم...میرسم بهت عزیزم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آنا 24 مرداد 1395 ساعت 10:08 http://aamiin.blogsky.com

وای چقدر خوب کم کردی مهدیه. تو فوق العاده ای.

الگوی من تو بودی آنای مهربون....
فقط هروقت گرسنه میشم هرچی که دلم میخواد میخورم حتی نون خامه ای...بعدش فقط چای تا گرسنگی بعدی...
چقدر خوشحالم برگشتی آنا

دلژین 9 مرداد 1395 ساعت 11:41 http://delzhin313.blogsky.com

خیلی خوب داری پیش میریی.... آهسته و پیوسته
چ حالی میده عروووسی

امروز 75 رو دیدم

دل آرام 5 مرداد 1395 ساعت 08:43

ایشالا که یه هیکل مناسب اونطوری که می خوای بدست بیاری تو همین مدت و یه لباس مناسب هم پیدا کنی.

به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد