من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

سلام

ریحانه بانوی من ساعت یک بعدازظهر یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ به دنیا اومد.

خدایا شکرت . . .

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام.قدمش مبارک باشه.من تازه وب شما رو دیدم.با اجازه لینک تون میکنم.

سلام.ممنون خواهش میکنم

Liliyt 21 مرداد 1396 ساعت 01:29

تولدش مبارک عشقم

ممنون عزیزم...ممنون
الهی خیلی زود شما هم دور و برت پر بشه از نوه های شیرین...

هدی 17 مرداد 1396 ساعت 07:24

سلام مهدیهجون خوبی عزیزم
قدم نورسیده مبارک به به بوی خوش ریحان میاد
زیر سایه تون ان شالله بزرگ بشه

سلام عزیزم.ممنون.
دارم بهترین دوران عمرم رو سپری میکنم
الهی قسمت هرکس که آرزوشو داره

دل آرام 10 مرداد 1396 ساعت 14:11

هوووراااا
مبارکه مامان خانم
بهتر شدی بیا تعریف کن برامون
ایشالا قدمش خیره

ممنون.چشم.به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد