من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

ابله مرغان و من...همین الان یهویی

از پنجشنبه گذشته یه سری جوش غیر عادی روی بدنم در اومد.مثل جای نیش پشه.خیلی هم میخارید.

وقتی خاروندم جاش شدیدا زخم شد و ازش چرک اومد بیرون.

تصمیم گرفتم دیگه به جوش های دیگه م کاری نداشته باشم که جاش زخم نشه.

دیروز علاوه بر اینکه جای بعضی جوش ها شد تاول ابدار دردناک!!! زیر زبونمم دو تا تاول بزرگ در اومده بود.

به شک افتادم.احتمال دادم این جای نیش پشه نیست.همون روز اول هم یه استخوان درد خفیف و لرز هم داشتم.

امروز با مشورت با چند نفر متوجه شدم ابله مرغان گرفتم.اونم برای بار دوم تو عمرم...

نمیدونم از استرس بود یا تلقین یه دو ساعتی هم استخوان درد شدید افتاد تو جونم.

این ابله باعث شد یادم بی افته قرار بود دو هفته قبل واکسن کزاز بزنم به کل یادم رفته بود.

حالا فردا قراره بریم هم برای واکسن هم پیش یه دکتر برای درمان....

به قول لیلیت جون من جزو نوادرم....

خدایا کمکم کن این بچه رو صحیح و سالم دنیا بیارم...خودمم صحیح و سالم به زندگیم ادامه بدم....آمین

نظرات 1 + ارسال نظر
لی لی یت 8 تیر 1394 ساعت 14:31

درود و نور و سلامتی برای مهدیه جان
تازه من نمیدونستم بار دومه که آبله مرغان زدی و گفتم جزو نوادری !
ممکنه این یه بیماری ویروسی باشه نه آبله چون در بزرگسالان این بیماری دیگه بشکل زونا ظاهر میشه که خیلی سخته ...
امیدوارم اصلا نیش پشه ی آلوده باشه نه اونی که فکر میکنی ..
نظر قطعی دکتر رو بهمون بگو لدفن ... با آرزوی سلامتیت دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد