من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

من و ابله مرغان....

دیروز رفتم درمانگاه سر کوچه و مطمین شدم ابله مرغان گرفتم.

بعدش رفتم بیمارستان که دکتر خودمو ببینم...نبود

رفتم پیش یه دکتر دیگه...

بعد از کلی سوال جواب و.معاینه...گفت فشارت خیلی پایینه...۶

بدنت ضعیفه...ولی مقاومتش بالاست که تا بحال تب نکردی.

هیچ دارویی نداد...نه پمادی نه قرصی....گفت بهتره تحمل کنی.تند و تند دوش بگیری.

و اینکه هر وقت تب کردی بیا که بستری بشی....

ابله مرغان از هفته ۱۶ به بعد برای جنین خطری نداره.الحمدلله من هفته 30 هستم.

خب خداروشکر اینم بخیر گذشت....

دکتر میگفت اخه چطور ممکنه یه نفر دو بار ابله مرغان بگیره....

اخه چطور ممکنه خارج از فصلش کسی ابله مرغان بگیره...اخه فصلش بهاره نه الان....

دیگه گفتم ما اینیم دیگه....

دیشب بعد از افطار رفتیم شهروند خرید...تابحال این فروشگاه نرفته بودم.

ساعت ۱۲:۳۰ پارکینگ جا نداشت....فروشگاه قیامت بود از شلوغی....

کلی تعریف شنیده بودیم....

خدایی خیلی بزرگ بود...حسابی کمردرد و پا درد گرفتیم.

ساعت ۱ تازه یادمون افتاد شام نخوردیم.رفتیم پرپروک و پیتزای لذیذی زدیم به بدن و ساعت ۲ برگشتیم خونه.

بعدش احسان خوابید و من تا دم اذان گوشت خرد کردم و فریز کردم و سحری گذاشتم.

بعد از نماز هم خوابیدم و دم ظهر با صدای تلفن خاله جونی از خواب بیدار شدم.

برای فردا شب دعوت شدیم افطار خونشون...

یه بچه زیر یه سال داره و یه دختر حامله....هرچی گفتم بمونه برای بعد از خوب شدنم اصلا زیر بار نرفت...

میگفت دلش تنگ شده....

من برم...دیگه اذانه....منو از دعای خیرتون محروم نکنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا 9 تیر 1394 ساعت 16:57

سلام
آبله مرغون تو بارداری به شدت خطرناکه حتی تو هفته های آخر بارداری.باید VZIG تزریق کنین.عجیبه که شما رو نترسوندن. در مورد خونه خالتون هم بهتره شما تشریف نبرید.به خاطر اون بچه و اون خانم حامله.به هر حال شما تحصیل کرده هستید باید رعایت کنید.شاید ایشون متوجه نباشند و احساسی حرف بزنند ولی شما باید عاقل باشید.

لی لی یت 9 تیر 1394 ساعت 15:29

نگران نباش ، دوره ی واگیر ، تا قبل از ظهور بثورات پوستی ست
مگر اینکه با ترشحاتش تماس مستقیم پیدا کنن ... اگه زخمهات رو هی میخارونی بچه شون رو بغل نکن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد