من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

طاعات و عباداتتون قبول

گل نرگس چه شود بوسه به پایت بزنم 


تابه کی خسته دل از دور صدایت بزنم


گل نرگس نکند مهرزمن برداری


داغ دیدار رخت رابه دلم بگذاری


اللهم عجل لولیک الفرج


 عیدتون مبارک....

نظرات 4 + ارسال نظر

وای عزیزم، چه خواب وحشتناکی. اما خدا رو شکر خواب بوده و آخر سرشم بخیر بوده. مراقب خودت و نی نی عزیزت باش.
شاد و سلامت باشی در پناه حق

معصومه 29 تیر 1394 ساعت 02:14

سلام گلم عید شما مبارک. دنبال وبلاگ لاغری می گشتم و با وبلاگ شما اشنا شدم. دیدم حسابی وزن کم کردین ایول. میشه بگید به طور کلی چ کارایی کردید؟ بابت نی نی ناز نازی هم واستون دعا می کنم به سلامتی دنیا بیاد

سلام.ادرسی از خودت نذاشتی؟؟
شما بپرس من به سوالات جواب میدم...
کار خیلی خوبی میکنی که به فکر سلامتیت و زیباییت هستی.
به امید خدا زود به هدفت برسی....
ممنون بابت دعای خیرت

سیما 29 تیر 1394 ساعت 02:03 http://mehmanesarzade.blogsky.com/

سلام
عیدتون مبارک
تعطیلات خوش بگذره

آنا 27 تیر 1394 ساعت 11:55 http://aamiin.blogsky.com

عید شما هم مبارک. امروز چطوری؟ امیرعلی چطوره؟ خوب لگدت می زنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد