من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

بستری شدم......توروخدا دعا  کنید.
نظرات 17 + ارسال نظر
گل بهار 21 شهریور 1394 ساعت 02:42

سلام مهدیه جان
خدا خودش کمکت میکنه ایشالله زایمان راحتی داشته باشی و نی نی را زودتر بغلش کنی و لذتشو ببرید آخی قدرت خدا رو
این متنا قبلا نوشته بودم
*****
تا الان حتما نی نی به دنیا اومده و توی آغوش امن مامانشه ایشالله حال هر دوتون خوب باشه
تبریک میگم قدمش مبارک و پر از برکت و نشاط

شادی 20 شهریور 1394 ساعت 09:11

میدونم سرت شلوغه، قدمش مبااارک
منتظر حتی یه خط نوشته ات هستم، مامان مهدیه

مریم بانو 18 شهریور 1394 ساعت 19:26 http://rozhan313.blogsky.com

مهدیه جان تونستی یه خبر کوچیک از خودت بده...
مباااارکت باااشه

مریم 18 شهریور 1394 ساعت 13:12

فک کنم ان شالله به سلامتی امیرعلی جان در بغل داری ، مبارکه دوست خوبم .

هدی 18 شهریور 1394 ساعت 08:18

مهدیه جان چی شد خوبید

دل آرام 17 شهریور 1394 ساعت 13:40

ایشالا خیره

هدی 17 شهریور 1394 ساعت 13:07

مهدیه جان چی شد طبیعی دنیا اومد امیر علی خوبه از خودت بی خبر نذارمون

افسانه زندگی 17 شهریور 1394 ساعت 10:51

خانمی ایشالا که به راحتی فارغ بشی و نوزاد عزیزت صحیح و سلامت باشه و خوشگل و تپل مپلی ..

الهی خودت هم سلامت باشی
انتظار واسه اومدن نی نی خیلی شیرینه

شادی 17 شهریور 1394 ساعت 09:36

مهدیه دیروز و تمروز همش به فکرت بودم، ایشالا الان نی نی به بغلی و داری شیرش میدی
منتظرم خبرهای خوشتیم

لیلون 16 شهریور 1394 ساعت 19:46

مهدیه جان . همیشه می خوندمت. ولی الان لازم دونستم بیام بگم نگران نباش دقیقا دارم اینو می نویسم داره از تی وی اذان پخش میشه خیلی خیلی برات دعا می کنم.

مریم بانو 16 شهریور 1394 ساعت 18:40 http://rozhan313.blogsky.com

مباااارکه...
امید به خداااا...
انشاالله سلاااامت باشی شما و آقا امیرعلیی گل....
قدمش مباااارک

لی لی یت 16 شهریور 1394 ساعت 17:51

ای جانم .... بزودی امیر علی شیرین ما به دنیا میاد ... کسی که ما از قبل از بوجود اومدنش با مامانش دوست بودیم و تمومی این ٩ ماه رو در کنارش شاهد لحظه لحظه رشد و بالیدنش بودیم ....
امیدوارم خوش شانس و خوش بخت باشه پسرک قشنگت ... صحیح و سالم ، مادر و فرزند ... گرچه مهدیه از این به بعد فرصت سر خاراندن نخواهد داشت چه برسه به پاسخ دهی به کامنتها !
از طرف من لپ خوشگلش رو ببوس مامانی :)

بانو(: 16 شهریور 1394 ساعت 17:36 http://25333.blogfa.com

سپردیمتون دست خدا ک خودش هوای جفتتونو داشته باشه((:

سیما 16 شهریور 1394 ساعت 13:47 http://mehmanesarzade.blogsky.com/

همه چی همونطوری پیش می ره که دوست داشتی و تو این مدت براش تلاش کردی
تو این لحظات برای منم دعا کن

شادی 16 شهریور 1394 ساعت 13:01

به سلامتی، منتظر خبرهای خوشت هستم، ورود پسرت رو پیشاپیش تبریک میگم،

اخی ، فقط به خدا توکل کن و به پسرت فکر کن، که به زودی در اغوشته،

برات دعا میکنم، برام دعا کن، التماس دعا، دعا کن پسرامون سالم و صالح باشن
توکل به خودش

هدی 16 شهریور 1394 ساعت 12:25

سلام مهدیه جان بسلامتی و مبارکی منتظر خبرهای خوبی هستیم امیر علی به زودی در اغوش بگیرید بوس مراقب خودت و نی نی باش خدا پشت و پناهت

انشالا به سلامت برمی گردید همراه امیر علی کوچولو.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد