من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

همین الان که دارم مینویسم در حال شیر دادن هستم.

یادم نمیاد اخرین بار کی پست هوا کرده بودم.

اصلا حوصله نوشتن ندارم.

روزام خوب و.بد به هر حال میگذره.

ذهنم درگیره.

درگیر وزن و.رژیم.

وقتی سفت رژیم.میگیرم شیرم بی جون میشه.

دیگران سرزنشم میکنن.

از خودم راضی نیستم.

صبح پا به پای امیرعلی میخوابم که تو طول روز انرژی داشته باشم.

امیرعلی شیرخوریش زیاد شده.

بغلی شده.

فقط تو بغلم احساس امنیت میکنه.تا میذارمش زمین نق میزنه و دوست داره جلوی چشمش باشم.

اصلا از این بابت اذیت نمیشم.فقط کمتر از سابق بمیتونم به کارام برسم.

شبا که احسان میاد خونه امیرعلی رو.میسپارم بهش و بدو.بدو.به کارام میرسم.

روزی حدودا دو.ساعت پیاده روی دارم توی خونه.

گاهی امیرعلی رو بغل میکنم دو تایی پیاده روی میکنیم.

بچه به شدت کنجکاویه.

وقتی میگردونمش با چشماش همه چی رو.کنجکاوانه نگاه میکنه.

منو خیلی خوب میشناسه.

باباشم همینطور.

خیلی بهش وابسته هستم.

وقتی شنیدم پسر دختر دایی احسان رفته تو کما و دکترا هیچ کاری از دستشون بر نیومده داشتم از غصه میمردم.

هزاران بار شکر خدا رو بجا اوردم بخاطر سلامتیمون.بخاطر وجود سالم امیرعلی

مطمینم دختر دایی احسان از غصه اب شده.

خدایا شکرت...

نظرات 8 + ارسال نظر
سیما 10 آذر 1394 ساعت 13:48 http://mehmanesarzade.blogsky.com/

انشالله همیشه سلامت باشی و شاد در کنار خانوادت
خیلی درگیر وزن نشو، گاهی اوقات ممکنه سایز کم کنی و اما وزنت تغییر محسوسی نکنه

وای یعنی میشه...
این روزا با اینکه وزنم اومده پایین ولی کسی به روی خودشم نمیاره که جمع تر شدم.
این یعنی من مشوق ندارم...

الهام(مامان هلسا) 9 آذر 1394 ساعت 11:49

ان شا الله هر سه تون سالم و در پناه خدا باشین.مهدیه شیر می دی دعات زود مستجاب می شه.برا منم دعا کن.مرسی دوس جونم

الهی خدا به دلت نگاه ویژه ای بندازه و تمام ارزوهاتو براورده کنه

بهسا 5 آذر 1394 ساعت 12:32

مرسی مهدیه جان
خوبم خداروشکر
امیدوارم تو هم خوب و خوش باشی کنار نی نی
از اول آذر رژیمو شروع کردم
دعاکن بتونم برم تا آخرش گلم

توکل بر خدا...حتما میتونی...فقط کافیه بخوای

سلام مهدیه جان
عزیزم من شنیدم که همین بچه شیردادن و رسیدگی بهش باعث لاغری میشه.
به خودت استرس نده می دونی مهم اینه که این اراده رو در خودت می بینی که به وقتش رژیم بگیری

شیر دادن و رسیدگی به بچه اگر همراه با تغذیه نا سالم باشه باعث لاغری نمیشه هییییچ موجب افزایش هم میشه.
خوبی بهسا جان؟

بانوی دی 30 آبان 1394 ساعت 23:43 http://banooye-dey.blogfa.com

سلام. مهدیه جونم. خوبی عزیزم؟ چقد دلم برات تنگ شده بوددددددد... منو میشناسی ک؟؟؟ خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه. ادم وقتی بچه دار میشه دیگه زندگی خودش تموم میشه و فقط باید فکرو ذکرش بچه باشه. موفق باشی عزیزم

سلام گلم.ممنون.چقدر کم.پیدا....

مریم بانو 27 آبان 1394 ساعت 23:47 http://rozhan313.blogsky.com

الهی که همیییشه همینجور همتوون سلاامت باااشین....
رژیمت رو در حد تعادل نگه دار و نگران نباش وزنت میاد پایین

همچنین شما...
امیدوارم بیاد پایین

دل آرام 27 آبان 1394 ساعت 11:05 http://mrs-delaram.blogsky.com/

خدا بچه ات رو برات نگه داره. همچنین همسرت رو. امیدوارم همیشه دغدغه هات همین قدر کوچولو باشه و اذیت نشی

ممنون.به امید خدا

آنا 26 آبان 1394 ساعت 20:01 http://aamiin.blogsky.com

عزیزدلم، کوچولوی خوردنی. خدا را شکر که همه سالم هستید. انشالا همیشه هم سالم و شاد باشید.

مرسی عزیزم.خوردنی رو خوب اومدی:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد