من و خاطراتم
من و خاطراتم

من و خاطراتم

سلام.

سال نو همگی مبارک.

امسال سال نو ی متفاوتی داشتیم.

حضور امیرعلی به زندگیمون جون داده.

فقط حیف که عمه احسان روز اول عید فوت شد و همه خوشیامون به ناخوشی تبدیل شد.

میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست...خدا کنه شایعه ای بیش نباشه :(

امسال هم مثل سال گذشته با عشق از خودمون گذشتیم و بخاطر طفلکمون سفر نرفتیم.

ولی برنامه داریم برای تهران گردی...هیچ جا رو هم نمیشناسیم.

امیدوارم امسال سال پر ارامشی برای هممون باشه...آمین

پ.ن....امروز که به وبلاگ لیلیت و آنا سر زدم دلم حسابی گرفت.

شماها رو نمیدونم ولی من وابسته دوستای مجازیم هستم.حیف...

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام 4 فروردین 1395 ساعت 10:41

سال نوت مبارک خانم خانما

ممنون عزیزم.امیدوارم سال پر از شادی و ارامش داشته باشی

مریم بانو 3 فروردین 1395 ساعت 23:51

سلااام عیدتتت مبارک
اینا حرفههه ، خدا رحمتشون کنه... الهی که باقی سال به عروسی و شادی بگذره

ممنون.سال نو شما هم مبارک.ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد